Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

joi, 11 octombrie 2012

“Viaţa de apoi există”, spune unul din neurochirurgii de top din SUA-Heaven Does Exist


(Română) Medicul Eben Alexander (58 de ani), un proeminent doctor neurochirurg de la Harvard, a trăit pe viu ieşirea din corp şi s-a convins că Raiul există după ce în trecut respingea că ar exista viaţă de apoi. Aflat şapte zile în comă, în 2008, din cauza unei meningite, Alexander a povestit cum a fost întâmpinat de o femeie frumoasă cu ochii albaştri “într-un loc cu mari nori pufoşi de culoare roz şi albi” şi “fiinţe sclipitoare”, “un râu de viaţă şi culoare ce se mişca în aer” . “Ceea ce am experimentat mi-a dat convingerea că există conştienţă după moarte”, a povestit neurochirurgul pentru “Newsweek”, care a publiat detalii despre casa sa, “Proof of Heaven”. “Păsări? Îngeri? Aceste cuvinte le-am notat mai târziu, când mi-am scris amintirile. Dar niciunul din aceste cuvinte nu fac dreptate fiinţelor înseşi, care erau diferite de orice cunosc de pe planetă. Erau mai avansate. Forme evaluate”. Doctorul a mai dezvăluit că “imnuri glorioase, cânturi celeste extrem de puternice, coborau din înalt şi se mira dacă fiinţele înaripate le cântau. Sunetul era palpabil precum ceva material, ca o ploaie pe care o simţi pe piele, dar nu te udă”. Alexander a mai spus că a mai auzit astfel de poveşti de la pacienţi, dar nu le-a crezut. Abia după ce a trăit el însuşi acele experienţe şi-a dat seama cât greşea. “Ştiu pe deplin cât de extraordinare, cât de necerezut sunt acele sunete. Chiar şi un doctor mi-a mai spus despre aşa ceva, dar l-am luat în râs, în trecut. Ceea ce s-a întâmplat cu mine nu a fost halucinaţie, a fost real sau mai real decât orice eveniment din viaţa mea, chiar şi decât căsătoria sau naşterea celor doi copii ai mei”, a ţinut să sublinieze Eben Alexander. El a povestit în cartea sa cum, într-o zi din noiembrie, a fost cuprins de o durere intensă de cap şi de spate. 15 minute mai târziu a fost paralizat de durere şi nu s-a mai putut mişca. Soţia a chemat salvarea şi de atunci nu mai ştie decât… “odiseea luminoasă” din viaţa de dincolo. Medicul s-a trezit din comă după o săptămână, spunând că Raiul există şi seamănă cu ceea ce stă scris în cărţile sfinte. El vrea să demonstreze colegilor, cercetători ştiinţifici, că oamenii sunt mai mult decât ceea ce au în creier. 

Doctorul explică totul ştiinţific

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...