Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

marți, 26 mai 2015

Sunete apocaliptice auzite în întreaga lume


Oameni din mai multe ţări au relatat că au auzit sunete stranii de trompetă care veneau din cer.
Casa lui Kimberly unde a înregistrat sunetele de trompetă
Fenomenul ciudat, care a fost pentru prima oară raportat în 2008, încă nu a putut fi explicat şi continuă să se

manifeste în SUA, Germania, Canada şi alte ţări. Sunetul, care pare să erupă de nicăieri, seamănă cu ceea ce ai putea auzi dacă toate instrumentele de suflat (alămurile) ar cânta împreună în acelaşi timp. În multe cazuri, fenomenul a fost descris ca asurzitor. « În dimineaţa de 29 august 2013 la circa 7:30am am fost trezită de aceste sunete », a spus Kimberly Wookey, un martor din Canada care a reuşit să înregistreze larma stranie cu mai multe ocazii din casa ei din British Columbia. Un alt incident deosebit a avut loc în capitala Ucrainei, Kiev, în august 2011. Sunetul a fost extrem de puternic, oameni situaţi la 30-40 kilometri de locul unde a fost înregistrat l-au auzit din alte oraşe. A fost investigat de cercetători, dar nu s-a găsit nicio explicaţie exactă. Sunetul a fost auzit în Montana în februarie 2012 de către Aaron Traylor şi familia sa. « Am avut coşmare intense de când am postat sunetele stranii, îngrozitoare coşmare », a spus el. « Soţia mea m-a trezit dintr-un vis ţipând cum nu am mai ţipat vreodată », a adăugat acesta. Unii cercetători cred că fenomenul ar putea avea origine geologică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...