Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

miercuri, 22 iulie 2015

Miracol la Sydney



Câţiva enoriaşi de la Biserica Saint Charbel din Sydney spun că au fost martori la un miracol în timp ce se rugau în biserică, scrie ziarul « Daily Mail ».
Doi tineri catolici, care merg regulat la slujbă în Punchbowl, sud-vestul metropolei, au filmat o icoană a Fecioarei Maria cu pruncul Iisus, în timp ce Maica Domnului părea că se roagă împreună cu ei. În cele două înregistrări video, Fecioara Maria îşi mişcă buzele în timp ce enoriaşii se roagă. Icoana este aşezată deasupra altarului în biserică. 

 Tânăra catolică Kirsten Keirouz a fost prima care a pus filmul cu minunea pe Facebook. Ea spune că a fost la biserică împreună cu două prietene, iar una dintre ele i-a atras atenţia să se uite la icoană. “Când mi-am ridicat privirea, nu am ştiut la ce se referă şi am văzut gura Fecioarei Maria mişcându-se. Am întrebat-o dacă se referă la gura Ei şi am simţit furnicături prin tot corpul. Nu puteam să-mi cred ochii”, a spus Kirsten Keirouz. După ce a pus filmul pe Facebook, 41.000 de oameni l-au văzut. Cel de-al doilea film cu Fecioara Maria în timp ce îşi mişcă buzele a fost realizat de George Akary, care l-a postat de asemenea pe Facebook. « Sunt semne care arată oamenilor că Dumnezeu e cu adevărat cu noi », a spus el. Parohia Saint Charbel este formată din 40.000 de membri australieni ai Bisericii Catolice Maronite şi numără mulţi tineri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...