Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

miercuri, 3 februarie 2016

Misterele unuia dintre cei mai mari multimiliardari din toate timpurile

Cu o avere de 79 de miliarde de dolari, cofondatorul Microsoft, Bill Gates (60 de ani) se află pe locul doi în topul celor mai bogaţi oameni din lume.
foto:Wikipedia
 El şi-a dezvăluit recent secretele la BBC. A fost un copil dificil şi la vârsta de 12 ani, părinţii l-au
trimis la psiholog. Psihologul şi-a dat seama că era de fapt un copil normal şi l-a pus să citească multe despre psihologie, îndeosebi Freud. “M-a convins că nu era drept să-mi înfrunt părinţii şi că asta nu demonstrează nimic. La 14 ani, am început să mă interesez de computere”, spune Gates. Împreună cu Paul Allen s-au ocupat de programul software al şcolii.

Nu reuşea să curteze fetele

Gates era singurul băiat într-o clasă numai de fete. Şi cu toate acestea nu era în stare să se apropie de fete. Nici în facultate nu a putut să fie sociabil cu fetele. Nu a terminat facultatea. A renunţat la studii ca să fondeze Microsoft împreună cu Allen. “Nu voiam decât să câştigăm ceva bani. Am făcut multe greşeli. Aveam de-a face cu persoane mai mari, dar nici nu puteam să am o maşină, pe atunci. Apoi, şi-a luat un Porsche 911, dar a pierdut permisul din cauza excesului de viteză. Unul din viciile sale era să fugă la munte pentru a medita la strategia companiei.

S-a însurat la 39 de ani

“Lucram şi în weekend, nu credeam în vacanţe”, mărturiseşte Gates despre primii ani ai săi la cârma Microsoft. A lucrat mereu extrem de mult, de aceea a reuşit. Cu greu se stăpânea să nu impună şi angajaţilor regulile lui draconice pentru sine însuşi. Bill Gates s-a însurat abia la vârsta de 39 de ani. Nu a avut alte iubite până atunci, deși a fost inclus în lista 50 Most Eligible Bachelors în 1983. S-a căsătorit cu Melinda French, care astăzi are 51 de ani şi au trei copii: Katherine (19 de ani), Phoebe (13 ani) şi Rory (16 ani). El a povestit cum a cunoscut-o pe Melinda: Era o reuniune Microsoft la New York la care am venit penultimul. Ea a venit ultima. S-a aşezat lângă mine şi am întrebat-o dacă vrea să danseze în acea seară. Ea era cu alţii. După câteva săptămâni am văzut-o în parcare şi a întrebat-o dacă poate să iasă cu el peste două săptămâni. I-a răspuns că nu era destul de spontan pentru ea. Nici unul dintre ei nu şi-a imaginat că până la urmă vor rămâne împreună. Pe când avea 20 de ani şi 30 de ani era decis să nu se însoare să nu aibă copii pentru a se dedica muncii. Până la urmă Melinda l-a făcut să se îndrăgostească, totuşi. “Mi-am schimbat priorităţile. Şi acum îmi iau destule vacanţe”, a dezvăluit el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...