Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

miercuri, 28 martie 2018

Ce se întâmplă când murim

5 oameni care s-au întors din moarte dezvăluie ce se întâmplă când oamenii mor.  În ciuda avansului ştiinţei şi a tehnologiei, la întrebarea aceasta nu s-a găsit răspuns.  Oamenii ştiu că sunt morţi mult timp după ce mor, potrivit unui nou studiu.  Cercetătorii au descoperit că morţii pot auzi anunţul morţii lor. Ştiu ce se întâmplă în jurul cadavrului lor. Experţii în medicină au ajuns la aceste concluzii analizînd cazurile unor persoane care au experimentat morţi clinice.

1. Un bărbat care a murit în urma unei mari hemoragii în timpul unei operaţii, în urmă cu 5 ani, după care s-a trezit în mod misterios a povestit: “M-am trezit undeva în spaţiu, dar nu erau stele şi lumină. Nu pluteam. Doar eram acolo. Nu era cald sau rece, nu-mi era foame, nu eram obosit. Eram într-o stare de pace complet neutră. Ştiam că e lumină şi dragoste în apropiere, dar nu simţeam nevoia să mă îndrept acolo. Mi-aminteam viaţa mea, dar nu era ca un montaj. Parcă mă vedeam într-o carte. Mi-a schimbat gândirea privitor la unele lucruri. Încă mi-e frică de moarte”, a spus acesta.

2. Un alt bărbat a fost aruncat de pe motocicletă în timp ce conducea nebuneşte şi a fost declarat mort de medici, la spital. Îşi aminteşte cum zăcea pe şosea şi a venit ambulanţa să-l ia. Auzea cum îl strigau: “Hai, omule, scoală-te!” “În timp ce eram mort l-am văzut pe fratele meu, care murise de supradoză de droguri cu câţiva ani în urmă. Aş vrea să dau mai multe detalii, dar nu-mi mai amintesc, din cauza accidentului.

3. În timp ce mulţi oameni care au murit şi au înviat miraculos descriu moartea ca pe un “gol”, un bărbat care a murit după o reacţie alergică care i-a provocat stop cardiac a spus: “Mi-amintesc un sentiment că eram supt undeva, extrem de încet, ca şi când ar fi o apă neagră. La un moment dat parcă vedeam o grădină. Nu erau flori, doar praf şi iarbă neuniformă. Am văzut apoi un băiat şi o fată. E dificil să descriu, dar aveam sentimentul că aş putea să aleg dacă să rămân sau să plec, dar de câte ori am vrut să plec eram reţinut. Nu voiam să-mi părăsesc mama şi am fost lăsat în cele din urmă să mă întorc. M-am întors din nou în corp. Inima mi-a stat 6 minute.

4. Un adolescent a trecut prin luni de chimioterapie, când nasul a început să-i sângereze şi a murit. Iată cum a descris ce i s-a întâmplat până s-a retrezit din viaţă: “Totul părea ca o pace. Altceva nu-mi amintesc nimic”.

5. O persoană care a avut atac de cord şi inima i s-a oprit de trei ori la Urgenţă a spus: “Nu am văzut lumini, pur şi simplu a fost ca şi când am fost adormit”.

Experţii au declarat pentru “LiveScience” că oamenii care au supravieţuit unui stop cardiac au descris cu acurateţe ce s-a întâmplat în jurul lor când inima lor s-a oprit. I-au văzut pe medici şi pe asistentele medicale luptându-se să-i readucă la viaţă. Doctorii au fost şocaţi când au aflat că pacienţii îşi aminteau în detaliu ce se întâmpla în timp ce erau resuscitaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...