Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

marți, 8 ianuarie 2019

Ce a văzut o schioare, moartă timp de 20 de minute, după ce a îngropat-o o avalanșă


O schioare britanică, ”moartă” timp de 20 de minute după ce a fost acoperită cu zăpadă de o avalanșă, a dezvăluit recent ce a văzut în timpul ”decesului”. Rhianna Shaw, de 29 de ani, din Chichester,
West Sussex, zice că ”după viață” ar fi avut viziunea unei ”păduri liniștite”. ”Totul a devenit atâ de liniștit”, spune ea, după ce a decis să nu mai respire în urma unei lovituri pe o pistă de schi în februarie 2012. Schia împreună cu prietenii în stațiunea St Anton din Austria, când s-a ciocnit cu alt schior. Ambii au căzut și s-a declanșat o avalanșă care i-a îngropat în zăpadă. ”Zăpada masivă nu m-a mai lăsat să mă mișc și nu îi simțeam decât greutatea. În câteva secunde nu am mai putut să respir. Am încercat să țip, dar era clar că nimeni nu mă putea auzi. Așa că am decis să nu mai respir. Și totul a devenit atât de liniștit”. Inițal, Rhianna a crezut că trăia doar un vis. Murise, însă creierul ei încă trăia.  ”Am început să mă plimb liniștit pe o cărare în această pădure pală. Erau copaci veșnici înalți de o parte și de alta. Totul era strălucitor ca ziua. Ciudat era așa de calm și părea că era ceva zăpadă pe pământ, dar nu zăpadă cum o știm”. Rhianna crede că a fost inconștientă cel puțin cinci minute înainte de ”a se lăsa să moară”. Experții cred că rămânem ”captivi” în trupuri chiar și când inima încetează să bată. Prietenii Rhiannei au încercat să o sune timp de nouă minute după ce s-a lovit cu alt schior. Dacă ei nu ar fi intervenit, nu ar fi astăzi în viață. La început au găsit doar unul dintre schiurile ei. Apoi i-au găsit piciorul. ”Fața mea era complet albă. Aveam buzele vinete, fără puls. Însă îmi amintesc că m-am trezit când un prieten mă săruta, ceea ce e foarte ciudat. Doctorul mi-a spus că a fost o șansă de 6 % să supraviețuiesc după sufocarea pe care am îndurat-o”. Stațiunea St Anton e cunoscută pentru condițiile sale periculoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...