Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

miercuri, 25 iulie 2012

Minunea care i-a schimbat viaţa lui Paulo Coelho - The Miracle that changed the Life of Paulo Coelho


(Română) Minuni se produc încă, dar sunt cu mare greutate recunoscute oficial. Papa Benedict al XVI-lea a autorizat recent Congregaţia pentru Cauzele Sfinţilor să publice abia acum decrete privitoare la două miracole din secole trecute, datorate unui preot italian şi o femeie braziliană. Vindecări inexplicabile pentru stadiul actual al ştiinţei au fost înfăptuite de preotul Luca Passi (1780 - 1866), fondator al Congregaţiei Surorilor Sfintei Dorotheea. O călugăriţă din această comunitate a fost vindecată miraculos de Passi. O altă vindecare s-a datorat braziliencei Francisca de Paula de Jesús (Nhá Chica, 1808 - 1895), care şi-a consacrat întreaga viaţă săracilor. Ea se ruga la Fecioara Maria şi avea obiceiul să spună: “Eu nu fac niciodată minuni, eu mă rog la Doamna Noastră care mă ascultă şi îmi răspunde, eu doar mă rog cu credinţă”. Scriitorul brazilian Paulo Coelho a intrat în legătură cu Nhá Chica în 1978, minune care i-a schimbat viaţa după cum el însuşi mărturiseşte în “Poveşti pentru părinţi, copii şi nepoţi”.
scriitorul Paulo Coelho
Nhá Chica

(English) http://www.paulocoelhofanclub.com/eng/pc_curiosidades.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...