Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

luni, 19 februarie 2018

Şi-a prezis moartea prinţesa Diana?

Paul Burrell, majordomul prinţesei Diana, a făcut recent din nou dezvăluiri. El susţine că prinţul Charles (69 de ani), ar fi lăsat-o pe prinţesa Diana (decadată la 31 august 1997, la 36 de ani) în spital după ce l-a născut pe prinţul Harry (33 de ani), pentru a se întâlni cu Camilla Parker Bowles (70 de ani) la teatru, scrie ziarul “Daily Mail”. Când l-a văzut pe micuţul Harry în pătuţ, Charles ar fi spus: “Am moştenitor şi o rezervă”, lăsând-o pe Diana în hohote de plâns. Burrell a mai spus că prinţesa Diana şi-a prezis moartea în accident de maşină cu nouă luni înainte ca acest lucru să se întâmple. Ea i-ar fi scris că era convinsă că Charles plănuia un “accident”: ”aceste viitoare câteva luni sunt cele mai grele luni din viaţa mea. Mă tem că soţul meu mă va ucide. Într-un accident de automobil. Cu răni la cap. Ca să se poată recăsători”. Burrell a spus că i-a lăsat biletul drept o poliţă de asigurare, duminică la emisiunea “I'm A Celebrity” din Australia. “Mi-a mărturisit că în seara în care Harry s-a născut, Charles a venit în vizită. Nu a fost la naştere. Harry se afla în pătuţ, iar el ar fi zis: “are păr roşu, presupun e o genă Spencer”, făcând aluzia la familia Spencer, a Dianei. Ea i-ar fi spus: “eşti mulţumit, Charles?” “Sunt încântat. Acum am un moştenitor şi o rezervă”. Ea a spus “bine, e ciudat să te întreb de ce porţi cravată neagră”. “El a spus: “treaba mea s-a terminat, nu-i aşa? Mă duc la teatru cu Camilla”. “În seara în care Harry s-a născut, am plâns până am adormit, ştiind că mariajul meu s-a sfârşit”, a mai susţinut Paul Burrell, care a fost majordomul Dianei timp de zece ani, din 1987 până în 1997, când ea şi-a pierdut viaţa în urma unui accident care s-a petrecut în Paris.  El s-a autodescris drept “stânca ei”. Diana şi Dodi Fayed au murit în dimineaţa de 31august 1997, când Mercedesul pe care îl conducea Henri Paul s-a buşit în tunelul Podului D'Alma din Paris. O anchetă realizată în 1999 a tras concluzia că Paul s-a făcut vinovat de accident, fiindcă luase un cocktail de droguri şi alcool şi conducea prea repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...