Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

English Francais Auf Deutsch Espanol

miercuri, 18 decembrie 2019

Sunete ”apocaliptice” pe cerul Olandei

Sunete ”apocaliptice” pe cerul Olandei au înspăimântat locuitorii. Rezidenții din Valkenswaard au auzi sunete puternice de trompetă care păreau că veneau din cer.
Fenomenul înspăimântăor a fost înregistrat în serile de 9 și 10 decembrie de Roy van Zon, care a pus înregistrarea pe Facebook și a dat naștere la un mare interes și la dezbaeri. ”Am primit mesaje de la oameni care spun că am editat imaginile, dar nu am făcut așa ceva”, a spus el într-un interviu la radio. ”Mă bucur că nu am fost singurul care le-a auzit, fiindcă am crezut că am înnebunit”, a adăugat el.

 Nu îți dai seama de unde vin sunetele

Sunetele, care pot fi auzie în înregistrarea video, seamănă cu un sunet puternic de trompeă sau un sunet metallic, dar nu este clar ce le produce și cât de departe de sursă pot fi. În timp ce unii utilzatori de pe rețelele de socializare au asemănat sunetele cu trompetele apocaliptice descrise în Cartea Revelațiilor, alții au optat pentru interpretări mai puțin divine. Un operator de macara a sugerat că sunetele ar putea proveni de la o macara în mișcare în vânt sau alte mașinării industriale. Însă, șiințific, nu s-a oferit nici o explicație până acum. Sunetele ”apocaliptice” pe cerul Olandei rămân un mister.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adăugaţi un comentariu/Add a comment

 

Statistici



Display Pagerank

Totalul afisarilor de pagina

Votati-ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...